Näsblod på tåget

Shit... En hel helg har gått utan att jag har bloggat. Jag har haft fullt upp. I Fredagskväll var jag och Fredrik på två olika fester. Den ena hos Sara och den andra hos Jonny. Men vi valde att inte hänga med någon ut. Vi stannade hemma och blev fulla och skrev en ny låt istället. Den blev rätt simpel men fruktansvärt bra.

På lördagsförmiddagen var jag med far till onoff med min kamera. Men jag var tvungen att göra en kvittosökning först innan jag kan få den fixad. så nu går jag å väntar på att dom ska skicka kvittot. Sen gick jag till fredrik igen och var lite bakis med honom.

På kvällen började det drickas öl igen. Efter ett tag hamnade vi på Engelska och kareoke. De var ju roligt men vi fick aldrig sjunga Morrissey.

4 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Elin

karaoke ä ju världens bästa!! men jag har inte sjunit dä i helgen. inte riktigt läge för dä =)

2007-04-29 @ 18:48:56
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0