Lek med Elin

De var kul igår. Det började med att jag satt hemma i min Gungstol. Plötsligt kom ett par Invandrare och skulle spela mina Justin Timberlake-plattor. De fick dom inte. Dom tömde ju min Chipsskål så jag körde ut dom efter två låtar. Istället satte jag mig vid datorn. Jag skulle gärna haft Kuddkrig hela natten men det går ju inte över datorn. Tråkit. När jag sent om sider skulle gå å lägga mig var min  Tandborste försvunnen. Man hade ju kanske kunnat vara lite Krimminell och lånat nån annans men då hade kanske Barbapappa blivit arg och börjat slänga PotatismosMattan och de hade ju varit tokit så jag gick istället och la mig med oborstade tänder.

Det var min natt och mina tio ord. Ha de gött!


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha.,dä gjorde du bra dä där veic
Nu vet vi hur vi gör när vi inte har nåt å blogga om hihi

2007-04-16 @ 15:05:35
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Anonym

det verkade som det var en himla kul lek det där :)

2007-04-16 @ 18:59:15
Postat av: freddie

öj nu kommenterar jag här... måååårt! vi saknar dig när kommer du?

2007-04-17 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0