Hoppas tiden går fort

Idag är det lördag och jag sitter med datorn ensam på min kammare och längtar. Vad har jag gjort idag? Jag vaknade sent. 10.30 typ. Låg å pratade med Joanna i telefon till kl.4 så det var kanske inte så konstigt. Slängde i mig några äggmackor. De var vad jag hade hemma. Sen gick jag ner till Willys och handlade så nu har jag lite mat hemma igen.

Jag har även beställt en ny Adidasjacka. Skitcool. Den är vit, ljusblå och rosa. De kostade mig 800 spänn men jag får ju mer deg på tisdag så de kostar jag på mig. Jag får väl skita i skivorna jag skrev om igår. Eller så unnar jag mig lite skivor oxå.

Jaja, nog om detta. Nu e de tolv dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej på dig Martin! Här kommer den efterlängtade kommentaren.. verkar inte vara så mycket rock'n'roll hos dig, men det är nog troligen ännu mindre här. Med Klick! på Aftonbladet TV kl 23.15 en lördagkväll blir det nog inte mindre rock.. jaja.. nu blev det flum. Tack och hej!

2007-04-21 @ 23:15:27
Postat av: joanna

;) hihi

2007-04-22 @ 01:18:14
Postat av: Elin

jag har ett span. en adidasjacka som är ljusgrön å vit å så ä dä värsta milanotrycket på baksidan. Dä ä dä snyggaste jag sett. å kan man ha 3 kan man ha 4.

2007-04-22 @ 19:00:02
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0