Förvirrad pojke, sex bokstäver?

Åkej, den nya kursen Ledarskap och lärande har börjat idag. Det är nog den jobbigaste och mest förvirrade dagen på länge. Schemat förstod jag mig inte på ett dugg men det ordnar sig. Jag hade i alla fall fått alla dom böcker jag hade beställt idag så då har jag koll på de mesta av litteraturen. Skönt att ha koll på nått. Nu är det snart mat som gäller. Att gå heldag gör en hungrig. Borde börja laga mat på kvällen så jag kan ta med mig till skolan. Det funkar inte att göra som idag. Jaja... Nu har jag fiskpinnar på menyn så ha de gott för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Elin

:Å smarrit. Jag har ätit tonfisk jag. Egentligen är dä väldigt äckligt har jag kommit på för jag pillar bort den mestadels. Onödigt å kosta på sej en burk för 3.90 då nope.

2007-04-02 @ 18:08:05
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0