En människa ställd i en besvärlig valsituation

Jag hittade bloggen som försvann, så här kommer den. Håll till godo.


åhh, jag känner för att köpa skivor. Men gör det då! Men jag vet så många skivor jag vill köpa. Måste prioritera, annars kommer jag att ruinera mig. Skivor är ju så dyrt. Max tre stycken ska de bli.

Skivalternativen jag väljer mellan:
The Ark
Montt Mardié
Röyksopp
Mika
Laakso
Air
Sahara Hotnights
Oh no ono

Förstår ni att jag har svårt att bestämma mig. Jag vill ju köpa alla men det är ju inte ekonomiskt möjligt. Har fan inte råd att slängaut över tusenlappen på skivor. Så typiskt mig.

Hej då

PS. Nu är det bara 13 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Elin

13 dagar kvar till vaddå?

2007-04-20 @ 22:22:04
Postat av: freddie

Air, ark och mika skulle jag ha köpt...

2007-04-21 @ 13:46:46
Postat av: freddie

(eventellt också röyksopp)

2007-04-21 @ 13:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0