En försmak av SOMMAR

Det är än så länge bara den 15 april och jag går i kortärmatt utan att frysa. Jag måste säga att det är nått specielt med våren. Jag känner mig hellycklig även fast jag har skolan att tänka på. Och efter vår kommer sommar. Den bästa av alla årstider. Med öl, grill, festival och allt de där som man går och längtar till hela vinterhalvåret.

Idag har jag tagit en promenad med Emil. Ätit glass på en parkbänk i solen och nästan blivit attakerade av måsjävlar. Det sissta där va väl kanske inte så trevligt men glass och sol var helkalas. Hoppas det blir mer sånt i år. 

tack och hej, leverpastej 

Kommentarer
Postat av: Elin

Å jag är bara allmänt jättebakis å tycker att man kan skjuta alla fåglar som finns.

2007-04-15 @ 15:19:35
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0