En bra kväll

ojojoj, igår hade vi roligt. Började hos Samme och Caj halv åtta. Då hände det inte så mycke. Vid 22.15 började Bingo Royale. Vi vann inget och då blev vi arga. Så arga att vi skickade ett mycket illsket mail till SVTs VD. undrar om vi får svar?

Sedan var det daggs för utgång. BANKEN. Jonatan skjusade ner oss med Fred i bagachutrymmet. Banken var full (tror jag) vi gick iaf vidare till harrys. Där träffade vi på världens längsta kö. 
-Orka stå här och möggla, tänkte vi och gick till Engelska. Där var det kareokekväll och som de entertainers vi är så intog Dirty Freddie and Charming Mårten senen. "vi ägde helt totalt". Tydligen skulle jag ha dissat en skinhead oxå.

Efterfest at Mickes. Där skulle det drickas whisky. Mycket tok hände där men de jag minns var att det kom en kille som precis såg ut som Pers lillebror. Lite tjockare dock. "Fred! Du talar ju med Pers Bror"

McDonalds. Va fan skulle vi dit å göra?

I alla fall...Vi hamnade på efterfest hos Jonny. Mitt minne är lite vagt om vad som hände där. Vaknade i morse på Fredriks soffa med en mystisk bläcktatuering på handen. De stog "Också Bög!" Onaturligt va?

Nu avslutar jag denna blogg med orden
- Ät bly... Kaninjävel.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi..va du drängfull igår igen?

2007-04-08 @ 16:15:02
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0