En blogg om shopping

Idag har jag varit å shoppat. Jag tog mig en promenad ner till willys. Där lämnades tre kassar tomglas. Fick bara 6.50 för de. De va inte många flaskor de va pant på. Sen införskaffades det diverse livsmedel.

Ikväll ska vintern sjungasut för de här året. De firar jag med att sitta ensam i min lilla lya och se på tv förmodligen. Borde börja skriva på "min ledarstil" oxå. Har läst om hur man gör idag.

Och appropå shopping så ska jag köpa en ny telefon. Mitt batteri börjar bli rätt dåligt. Har ju haft den i 3½ år snart. Va och skrev över mitt gamla abonemang på mig i helgen, det var pappas tidigare, så nu väntar jag bara på att jag ska få en bekräftelse på de. Sen kommer de nog bli en Sony Ericsson W880i.

Nu börjar det närma sig. 3 dagar kvar nu. iiiih!

Kommentarer
Postat av: Elin

men pop-mört ska du inte ut å röjjaaaa MAD

2007-04-30 @ 17:48:16
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0