Den gångna helgen

Nu i helgen har jag haft fullt upp. Därför har det inte blivit något skrivet här men nu kommer det.

I Fredags åkte jag hem till mor och far. Där hade vi lite fest med god mat, pressenter, tårta och sådant. Det var ju lixom lite trevligt. framåt kvällen kollade vi på Let's Dance-finalen. Jag får vara ärlig och säga att jag tycker det är ett jävligt tråkigt program. Man ser ju ingen skillnad mellan paren. De dansade ju lika bra begge två.

Nå väl... I Lördags så köpte jag den äntligen då. Min billjet till hultan! åhhh...det kommer bli så roligt! Sedan gick jag hem å började mixtra med farsans stereo. Jag skulle ju ha fest på kvällen. Det vissade sig vara lättare sagt än gjort att få ljud i den så jag fick lov att springa ner på stan igen och inhandla diverse kablar.

Under kvällen sen blev det festligt värre at my place och sedan gick jag ensam ner till Marres för att möta Samme. Va nu de skulle var bra för? Men det var trevlig å det slutade med att jag var ganska så jättemycke på kanelen. Detta straffade sig i morse. Eller i morse...Hela dan har jag legat typ deckad och bara tyckt så himmla synd om mig själv.

Så har helgen varit

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj..en Martin i extrem kalasform. Dä får man väl uppleva i sommar kanske ^^ blir röjjit värre!

2007-04-01 @ 19:10:07
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0